Sunday, February 15, 2009

Oohhh kakiku!!!

SELANGOR- Sabtu&Ahad: UPM menganjurkan sukan persahabatan antara kor suksis zon tengah iaitu UM,UKM,UITM,UIAM,UPM dan USIM yang berlangsung selama dua hari bermula jam 8pagi hingga 7petang. Sukan yang terlibat adalah bola sepak, futsal, bola tampar, badminton dan bola jaring.
Nak dijadikan cerita, aku terlibat main bola sepak. Oleh kerana aku pemain pertahanan tidak dapat tidak aku kena jaga betul2.


Ditakdirkan pemain lawan demi lawan aku tumpaskan, last2 diorang cari kelemahan aku... diorang sepak kaki kanan aku. aku kuat kaki kiri.. dah banyak kali kaki kiriku bertembung ia tetap bertahan.


Selepas kena sepak kat diorang aku jatuh n menjerit... sakit sangat tak terkata. pastu aku keluar padang diganti ngan pemain len..


Lastly, aku hanya mampu tengok pasukan aku berlawan ngan pasukan len... aku masih bersemangat tapi kakiku tak dapat berjanji ngan aku.. aku mengalah gak akhirnya... skang aku berjalan terhinjut2 p clas.. nek turun tgga pun susah... harap2 kakiku sembuh cepat.....thanks!!!


No comments:

Post a Comment