Thursday, February 5, 2009

Hantu USIM mencari MaNgSa

Assalamualaikum..........

kepada semua kengkawan yang aku sangat2 sanjungi dan dihormati.. arini aku nak cite sket pasal cerita pelik yang tak berapa pelik tapi menyeramkan.. nak dijadikan cite, satu ari aku lepak2 kat pkp sambil tggu bas.. pastuuuuuu.....




Gambaran hantu pocong

datang la pakguard posing2 dpn aku.. ingatkan nak goda aku.. sory arr aku tak layan...cheeeewahh.

lama kelamaan aku tegur dia dan borak2 kit tambah ilmu len.. pastu dia ckp satu malam dia kena usik dek hantu indon yang mati kat bangunan FST..

" cheewah ada quote lak.. bese lar student journ huhu2.. pakcik nampak bayangan melintas berbaju kurung putih.. bukan3.. berkain sarung kot takpun kain kapan kot..

"pakcik takut gak tapi pakcik control macho.. pas2 pakcik p solat isyak..
masa tgh solat pakcik diganggu lagi... hantu tu ketok pintu berkali2 dan terdengar bunyi dengusan yang kuat... mujurlah tgh solat.. kalo tak dah lama cabut.

belum sempat aku dgr abes.. bas da dtg n aku pun terus balik.

MORAL: BERHATI2LAH ANDA.. JGN MERAYAU2 MALAM2 KAT KWSAN TU.. KALO BLEH BERTEMAN... PEACE!!!!

4 comments:

  1. sy pun de thu citer ni cket2,, tp yg pastinyer gambar 2 bukan yg berkaitn ngan citer kn????

    ReplyDelete
  2. shahzan ibarat hantu ayam yang terperangkap

    ReplyDelete