Sunday, February 15, 2009

Aku sepertimu bukan jasadmu!!

Salam kengkawan.....
arini aku nak menulis lagi... aku rasa sebak jea arini ntah nape.. mungkin orang lelaki camni kot. tapi yang pastinya berlaku sebagai fakta pengalaman diriku sendiri.
kengkawan nak tau tak nape aku seorang yang kadang 2 lawak n kadang2 nak serius tak menjadi n kadang2 pastinya menjadi?
aku sebenarnya nak menghiburkan korang semua walaupun aku tau ada yang tak suka ngan perangai aku. so terus terang aku minta maaf la kalo korang smua membenciku tapi niatku adalah untuk menimbulkan suasana yang hepy dalam clas n kat mane2 lah....
kini aku tak mampu lagi membuahkan kata2 lawak seperti dulu kerna aku tengok korang semua serius jek ngan aku... so aku wat rrr keje aku sendiri n aku wat epy kat sape2 yang nak dirinya epy... aku tau korang nak epy tapi masih ada gate jiwamu, rohmu yang membangkang dirimu terhadapku........xpelah aku tak kisah!!! apa yang penting aku sepertimu bukan jasadmu> peace!!!

3 comments: